ONSDAG

Ja då var ännu en dag över och nu är det bara två dagar kvar till helg, woho! 
 
Hundparken var idag en stor lerpöl, usch vad skitigt det var! Men längst in i en hörna var det fortfarande lite snö kvar så dit tog jag Daisy och lite mindre smutsig blev hon, haha. Torkade av henne ordentligt i bilen innan jag åkte hem! Skönt att våren är på gång, men mindre skönt att det blir så lerigt... 
 
Idag har jag tvättat några tvättar, jag har fixat med bilder på datorn/Facebook, jag pratade en snabbis med min kusin Lisen på Skype och så hade Anna en halvdag i skolan idag då efter att ha varit på Starbucks med några vänner kom hon hem två timmar tidigare än vanligt. Vi fixade med läxor innan vi åkte på tennis.
 
Efter tennis fixade jag och mamman mat, dvs hon kryddade laxen, stoppade in den i ugnen och dukade medan jag fixade salladen. Mums! 



När vi ätit klart hjälpte jag Anna med ett skolprojekt, jag brände kanterna på papper som hon skrivit på och doppade i kaffe, för att göra så att det såg gammalt ut! Hon håller på om antikens Grekland. ;)

Annars hjälpte jag henne att plugga inför ett stort spanskprov imorgon samtidigt som jag halvtittade på Spy Kids med Jane. En ganska skön kväll helt enkelt! 
 
Måste bara säga att jag fick post från Miss Linnéa Erkas idag! Bästa du. Saknar dig så mycket! Pusssssssssaaarrrr!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0