ONSDAG

Morgonen började med sovmorgon till nio för min del, så skönt! Sedan tog jag hunden till hundparken och när jag kom hem gjorde jag scones och nyponsoppa till frukost, mums! Jag tittade igenom gårdagens PLL igen, heheeee, och sedan kom rörmokarn till oss vid tolv. Min värdmamma var i city idag så det fick jag ta hand om! Jag visade honom problemen och så fixade han det, haha!

Vid tre kom Anna hem och hon gjorde läxor. Jag underhöll mig med att ta kort på henne och även roliga/fula kort på mig själv med hennes telefon, och sedan gjorde hon det tillbaka på min telefon! ;) 



Innan fyra kom Jane hem och strax därefter kom mamman och tog Anna till tennis. Jag och Jane gjorde läxor innan vi drog på karate. Sedan drog vi hem och jag fixade omelett med tomat, skinka och ost till mig själv, så gott! Jane ville inte ha middag för tillfället så hon gick upp och lekte på sitt rum.

Sedan kom Anna och mamman hem och någon timme senare plockade Victoria upp mig för att åka på tax meeting. Det var ett möte för au pairer om hur vi ska fylla i papperna om skatten här i USA. De sa precis hur vi skulle göra och det var väldigt lätt!  








I <3 Snapchat

Efteråt drog jag, Victoria och Sara till Red Mango för froyo, mums! Men guuud vad det regnade ute, nästan som att det börjar bli översvämningar på gatorna, haha! 






Kommentarer
Postat av: Johanna

åker till dig när jag kommer hem från texas och fixar taxes (himla kul att skriva så) för jag vill också att det ska vara enkelt!

2014-03-21 @ 03:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0