SÖNDAG

Idag drog jag, Sara och Matilda till Madison Square Garden för att se på en hockeymatch, Rangers mot Sharks!!! Det var så kul att få se en NHL-match, även om matchen var lite halvseg och Rangers förlorade med 0-1... Men det var kul att ha fått uppleva det iallafall! :) Och vi fick ju se Henke Lundqvist spela, eftersom han står i mål i NY Rangers, så det var ett stooort plus! Annars får jag bara ta och gratulera Saras gamla hemmalag (de är från Kalifornien, SF-området antar jag?) till vinsten! ;)





Nummer 30 är Henke, alltså målvakten haha.







Här hade ju varit perfekt att sitta... Vi satt kanske 10 rader högre upp! Men helt okej platser ändå tycker jag! 

Hahaha, små korvar!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0