SÖNDAG I ETT GRÅTT NEW YORK

Igår var det söndag och då passade jag på att ta sovmorgon. Efter att ha vaknat en gång vid sex så somnade jag om och sov till tio, så sjukt skönt!!! 
 
Vid halv tolv tog jag tåget in till city och mötte upp Victoria som sovit där. Stackarn var sjukt bakis men efter en liten bagel och juice blev det lite bättre. Typ. ;) Haha! 
 
Iallafall, vi begav oss till Madame Tussauds och gick runt där och fotade oss med vaxdockorna! Vi såg även 4D-filmen om superhjältarna, det är så coolt med 4D alltså! Men Gud vad slut man var efter den kanske 15 minuter långa filmsnutten... ;) 


Jennifer Aniston.


Leonardo DiCaprio.


Robert Pattinson.

 

Sitting Bull.


Prins William och Kate Middleton.


The Obamas!




James Dean.


Superman!


Justin Timberlake.

Rihanna.
 
Det var slutet på MT så efter det gick vi ut och skulle möta upp Sara. Victoria åkte hem och jag träffade, efter några missförstånd, Sara och vi började vandra mot en godisaffär. 
 
På väg till godisaffären hittade vi en bokaffär som vi gick in i och jag blev två böcker rikare! En bok som jag gick in och letade efter (Someday Someday Maybe) men också Orange is the New Black (som finns som serie också på Netflix, och den älskar jag ju!) så jag kände mig nöjd! ;) 
 
Därefter gick vi några blocks till och så var vi framme vid Dylan's Candy Bar, en stor godisaffär med två våningar med godis plus en tredje vådning med café och bar.
 



Här har massa olika kändisar fått välja sitt favoritgodis.


Ashley Benson som är med i bl.a. Pretty Little Liars!


Dan and Serena i Gossip Girl!


Skittles!






Baconsmak finns det för allt! ;)

Mitt godis!

Jag kom hem vid sju och tanken var att vi skulle gå ut och käka för att fira mig lite i förskott, meeeen tjejerna hade precis bråkat och var på så dåligt humör och så, så vi bestämde att bara snabbt beställa hem mexikanskt och käka hemma. Men det var så gott så! Och sedan fick jag en överraskning, tjejerna hade bakat cupcakes alldeles själva och så sjöng de för mig när jag kom in i köket. Så gulliga! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0