SÖNDAG KVÄLL

På kvällen nu tog jag tag i mitt liv och klev upp ur soffan för att gå till affären... För att köpa godis... Hehe...

Det var iallafall skönt att komma ut lite, få frisk luft och se solen innan den försvann! Det har varit molnigt hela dagen men solen tittade fram på sena eftermiddagen/tidig kväll! 



När jag kom hem igen hade barnen kommit hem precis. Jag och Anna käkade middag tillsammans (kinarester, mums!) och sedan ville hon sitta och göra loppor med mig, som hon precis lärt sig. Snäll som jag är gjorde jag en loppa men sedan ljög jag ihop att jag skulle Skypa med någon (jag ville inte sitta och leka med barnen liksom haha) så jag ringde upp Sara och tänkte snacka en snabbis. Det blev dock 1,5 h istället, haha. Tiden bara flög iväg! ;)

Jag gick sedan och tog en bagel som "efterrätt" och tittade på Askungen haha. Så konstigt att se dem på engelska! Men, det blev bara början av den för sedan började jag och Victoria leta biljetter till Fantomen på Operan. Vi hittade bra biljetter som Victoria bokade, woho! Så den 12e april ska vi gå på Broadway!!! :)

Därefter letade jag flygbiljetter mellan Hawaiiöarna eftersom de vi redan bokat med har avslutar sitt kontrakt på Hawaii så vi ska få tillbaka pengarna... Men det var ju bra, för nu kunde jag ju även boka åt Johanna också! 

Så nu på kvällen har det gått åt en hel del pengar, men det är det värt!!! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0