TISDAG

Imorse efter att jag skjutsat barnen till skolan var jag ledig resten av dagen (förutom lägga undan tvätt). Så på förmiddagen tittade jag på tv och bakade kladdkaka. Sedan drog jag till Reba och det har ni kanske läst om i inlägget under! ;)
Såhär såg det ut på bilrutan imorse?!

Efter att ha firat Reba åkte jag hem och la undan tjejernas tvätt och så skypade jag med Richard någon timme. :) Därefter åt jag middag, tittade på tv en stund och åkte sedan till Cherry Tree i Mamaroneck för att säga hejdå till Therese som drar på sin resemånad imorgon! Vi var ett gäng glada brudar som hängde där och sedan ska vi "vi ses i sommar" till härliga Therese. Vi som kommer hem någongång i sömmar ska försöka få ihop en reunion i Sverige! :)


Alla tjejer förutom mig, Reba och Alex ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0