FREDAG

Idag efter att ha skjutsat ungarna till skolan och tagit hunden till parken bakade jag frukostfrallor till frukost. Såå gott! 

Därefter blev det en tur till biblioteket och parken där jag mötte upp Victoria och hennes tjejer. Jag läste lite böcker med G i soffan, F lekte med tåg och Victoria letade böcker att låna! ;) Vi lekte lite ute också men då var det mest G som sprang runt, haha.











Vid tre kom Anna hem och vid fyra kom Jane hem. Vi hängde lite innan pappan hämtade dem vid halv sju, men stannade här till sju. 

Familjen "tittar" på tv... ;) 



Vi började leka kull (ja, jag lärde dem att säga "kull" haha, lät så kul!!!) men det slutade med att tjejerna började brottas! 




Vid halv åtta åkte jag och plockade upp Nathalie från tåget och så åkte vi och handlade glass och jordgubbar inför kvällen! Vi åkte hem och droppade av det och beställde kinamat och åkte sedan för att plocka upp det. Det enda problem var bara att Nathalie insåg i bilen att hon låst nycklarna inne i huset! Och hennes värdfamilj är bortresta till söndag kväll!!!

De är även väldigt religösa judar så efter solnedgången idag fram till efter solnedgången imorgon får de inte hålla på med elektroniska saker osv... Så det var svårt att få tag på dem! Men vi chansade och ringde men fick inget svar. Nathalie smsade då också och provade ringa sen igen, och då svarade hennes värdmamma!

Tyvärr fanns det inte så mycket att göra... Sååå Nathalie följde med mig hem och så åt vi där och Johanna och Victoria kom över med chokladpudding till efterrätt, mums! Vi alla tittade på Frozen och början av The Switch innan Johanna och Victoria åkte hem. Nathalie får sova hos mig inatt och så får vi se om vi kan lösa husproblemet imorgon! :) Håll tummarna!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0