TISDAG

Hallå hallå!

Idag efter morgonrutinen med att skjutsa barn till skolan och ta hunden till parken åkte jag och Alicia och köpte bagels och åkte hem och mumsade på dem! Alltså bagels är något jag kommer sakna riktigt mycket...

Vi la undan tjejernas tvätt och tittade på tv ett tag. Vid tolv kom vår counselor över för att hälsa Alicia välkommen osv och efter det åkte hon och jag hem till Sara som bjöd på saft och hemmagjord "svensk" tårta!!! Muuuuums!!! Vi hängde utomhus hos henne ett tag innan jag och Alicia åkte och hämtade Jane från skolan. 

Vi åkte hem oxh gjorde läxor och sedan åkte Alicia, Jane och mamman till Janes dans (hon har uppvisning på lördag så idag hade de dress rehearsal) och jag stannade hemma då Anna skulle komma hem vid sex. Johanna kom över någon timme och gjorde mig sällskap! :)

När Anna kom hem fixade vi vitlöksbröd och strax därefter kom de andra hem och då åt vi rester till middag. Efter middagen plockade Johanna upp mig och Alicia för att åka till 16H för froyo! Alltid lika gott men mätt var man efteråt! ;) Jag kommer sakna froyo såååå mycket också ju... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0