TORSDAG

Jahapp. Då var torsdagen slut. Fredag imorgon, så skönt! Älskar helgerna, hahaha. 

Idag har jag:

Ätit bagel med Vickan och sedan tittat på tv hemma hos mig. 

Hängt med Jane när hon var på dans. Först väntade vi utanför i det fina vädret (vädret idag gick alltså från grått och regnigt till sol, fuktigt och 24 grader!) sedan såg jag hennes dans på slutet av lektionen.




Jag har plockat upp Anna från Hebrew school och när vi kom hem åt jag denna fantastiska middag.

På kvällen provade Jane sin dansoutfit till uppträdandet nästa helg och jag och Anna spelade UNO. Som vilken annan kväll som helst.

Jag har även hunnit med att Skypa med Sara och sedan med min saknade, mexikanska kompis Pame (på bilden. Och ja, jag ser ut som en liten pojke). Det blev även ett snabbt FaceTime-samtal med Vickan! Fina vänner man har! Puss på er. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0