LÖRDAG I HALLSTA C

Halloj! Jag har precis kommit hem från en trevlig avslutning med jobbet. Vi gjorde detta lite tidigare i år eftersom Sofie åker iväg till Schweiz snart! 

Jag och Sofie jobbade idag och sedan åkte jag hem och hängde ett par timmar med mormor, som bl.a. lagade mat! 

Sedan hämtade Sofie mig och vi åkte tillbaka till jobbet, haha. Denna gång skulle vi dock inte jobba, utan träffa resten av gänget och dricka några fördrinkar. Därefter gick vi alla till restaurang Källan där det var fullt med folk och en god buffé. Det var musik-quiz och två trubadurer som underhöll oss under middagen. Väldigt trevligt faktiskt! :) 





Jag och Sanna! 

Min älskade Sofie, haha! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0