SISTA MÅNDAGEN I NOVEMBER 2014

Jahapp, då var ännu en måndag över och en ny vecka har börjat. Det är helt galet vad fort tiden går! Om en vecka är det december...

Iallafall. Idag mötte jag upp min seminariegrupp - Aino, Clara och Elisa efter nio-tiden i skolan. Vi började skriva på veckans uppgift som ska vara klart till seminariet på onsdag. Sedan hade vi en lunchpaus innan det var dags för föreläsning.

Det var faktiskt en ganska seg föreläsning som jag lätt hade kunnat hoppa över, men men. Josephine tyckte tydligen inte heller den var intressant då hon satt och spelade spel på telefonen, haha. ;)

Efter föreläsningen drog jag mig hemåt och gjorde ingenting typ. Plockade lite i rummet, tittade på grejer i telefonen och hade Vänner på i bakgrunden på tvn. Tanken var att jag skulle plugga lite men jag hade så ont i huvudet så jag hoppade över det. Istället tog jag en Ipren och drog ner på stan en snabbis för att få lite frisk luft. 

Nu på kvällen var jag över till Björn och hängde med honom och Clara. Det var ett tag sedan vi körde vårt kvällsfika så det var mycket mysigt! Självklart hade vi te och Björns snöflingeljus, men denna gång bjöds det även på pepparkakor. Mums ju! 




Det blev liiiite senare än vad jag tänkt så nu blir det sängdags direkt, hehe. Godnatter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0