ONSDAG

Idag ringde alarmet 7.00 och vid 8.00 var jag på skolan och mötte upp min seminariegrupp för att plugga. Vi pluggade några timmar, åt lunch och gick sedan på en föreläsning. Fast juste, jag tog en liten paus i pluggandet och skypade med Ellen (som jag träffade i NY) och hennes elever som intervjuade mig på engelska om mitt år i USA. Hon jobbar på ett högstadie och hade fixat ihop denna uppgift. ;) Så kul så! 

Efter seminariet gick jag hem en snabbis innan jag drog ner på stan och mötte upp Linnéa. Vi gick till Café Linné och fikade! :) Där stötte jag även på Björn från klassen, haha! 




Vid sjutiden skiljdes vi åt och jag åkte och hyrde en lokal till vår fadderfest, så nu är det fixat iallafall! Skönt! 

Därefter vandrade jag (lite lost) igenom Uppsala och kom hem tillslut. ;) 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Återigen stort tack!!:D <3

2014-10-20 @ 14:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0