TENTAJÄVELN

Hello peeps. Nu har jag suttit och skrivit på min hemtenta några timmar och jag tror den känns någorlunda klar! Yay, äntligen!!! Jag är lite osäker på fråga två, om jag liksom har fattat den rätt. Men jag orkar inte sitta mer med den, jag kommer inte fram till något nytt... Så det får gå som det går! Jag gav upp tentaskrivandet men tänkte att jag bara skulle fixa med alla referenser...... 1,5 h senare blev jag klar! Haha. Nu ska jag nog åka och handla och så får vi se vad jag hittar på ikväll, jag tar iallfall paus resten av dagen och så fixar jag det allra sista med tentan imorgon!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är, bara å kämpa på!

2014-10-29 @ 16:26:29
Postat av: Mamma

Duktig du är, bara å kämpa på!

2014-10-29 @ 16:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0