TORSDAG

Igår lämnade jag äntligen in hemtentan! Så himla skönt att ha gjort det. 


Vid ett träffade jag Josefin på stan och hjälpte henne fixa kårleg. Så nu jäklar ska vi börja hänga på nationer tillsammans!!! :) USA-brudarna for the win! 

Vid fyra mötte jag upp Sofia, Synne och födelsedagsbarnet Aino (tre tjejer från min klass) för att gå på buffé! Det var kinamat, thaimat, mongoliskt, sushi och efterrätt! Guuuud så gott det var! 

Efter det tog vi oss hem till Aino och så kom några till och joinade oss för att föra och äta tårta, haha! Vid tio drog jag mig hemåt medan de andra drog vidare på nation. Jag har inte känt mig helt 100 i kroppen så det blev en lugn kväll för mig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0