TORSDAG

Torsdagen var en riktig pluggdag. Jag vaknade och pluggade lite hemma innan jag gick till skolan på en föreläsning. På den föreläsningen fick vi feedback på en uppgift vi lämnat in förut och så fick vi veta om vi blev godkända eller ej. Jag blev godkänd! Yay! Nu har jag fått mina två första högskolepoäng!

Efter föreläsningen träffade jag min seminariegrupp och kämpade med vårt PM vi håller på att skriva. Vi satt i tre timmar innan vi gav upp, men vi kom ganska långt på vägen så det kändes skönt!


Jag gick hem och hämtade en matlåda och gick sedan hem till Björn där han, hans kompis Lisa, Clara och jag åt matlådemiddag tillsammans och sedan fikade vi med bullar och kaffe/te. Mumsigt och mysigt!

Vid halv elva kom Richard till mig direkt från träning i Norrtälje, så vi hängde på mitt rum ett tag innan vi gick och la oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0