DE SENASTE DAGARNA

Jahapp och så var det redan tisdag kväll. Imorgon har jag ett seminarium och på eftermiddagen ska jag fixa det sista med en inlämningsuppgift innan jag tar helg!!! Hur underbart?! 


De senaste dagarna har jag pluggat, pluggat och pluggat. Idag hann jag även med en snabbfika med Jackie, så trevligt så! :) 

Juste, kan ju tillägga att jag igår fick hem min nya laptop, lite mindre än vad jag är van vid men ååååh så smidig och skön och underbar den är, haha! 



Och juste (igen)! Igår skrev jag ett meddelande till Anna och så skrev vi några sms nu på kvällen. Ååååh, tårarna började rinna! Gud vad jag saknar den tjejen. Och saknar såklart Jane också! Herregud. Mina fina tjejer! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0