FREDAGSPARTAJ

Hej hej! Nu har jag kommit hem från Uppsala, är sååå trött. Haha. 

Igår kväll fixade jag mig hos Linnea (inte Erkas utan tjejen i min klass) och käkade middag och hade det mysigt innan vi drog in till stan och mötte upp lite folk och gick på en förfest hos en grabb (han var en fadder till oss reccar under nollningen) med lite random människor. Vi hängde där ett par timmar innan halva gruppen drog till Uplands nation och halva gruppen till Norrlands nation, båda bjöd på klubb denna fredagkväll! Jag var med gänget på Uplands och vi hade en kul, ganska random kväll! Tyckte det var himla kul att gå ut och festa med folk som man aldrig riktigt har hängt med förut också! :)

Jag träffade även på en tjej som känner Sara (eller hon känner Saras syster), en annan tjej som vet vem Reba är då hon också var från Mellerud och sist men inte minst träffade jag en kille vars faster är min gamla lärare Ingela! Världen är så liten ibland! 


Sofias fina snap! ;) En toalettborste mitt på bordet?! 

Haha på vägen hem såg jag och Linnea denna affär, dit måste vi dra någon dag snart och vara lite nostalgiska! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0