HELGEN

I lördags efter jobbet skjutsade mamma mig till Vassunda utanför Knivsta där jag skulle spendera kvällen och natten med min klass och faddrarna! Temat var "jag och min hatt" så alla hade snygga hattar på sig (i början, haha). Vi började med att fixa spex i grupperna (nu hade de gjort nya grupper, de hade redan haft 5-kamp innan jag kom) och sedan käkade vi tacos och alla fick visa upp sina spex på scenen. Det blev några små tal OCH sett bästa av allt - en, lite konstig, tjej som gick i min klass avslöjade sig att hon var fejk-recce, alltså att hon har spelat ny men egentligen går andra året och är då därför fadder och inte alls så konstig som hon spelat, haha. Åååh, det var såååå bra gjort! Ingen av oss reccar hade någon aning!!! 



Resten av kvällen bestod av lekar, dans och fest. Många åkte tillbaka till Uppsala under kvällens gång men av kanske 60 st var ca 25 tappra krigare kvar hela tiden! Vi somnade vi halv fyra och vaknade fem timmar senare. Då blev det frukost, packa ihop och åka tillbaka till Uppsala igen. 











Vid halv tolv var jag tillbaka hos Linnéa. Vi chillade lite i hennes säng innan vi bestämde oss för att gå och äta lunch och fika. Det blev en riktigt lyxig lunch/fika! Sånt gillas, haha. Vi fick sedan och handlade innan vi gick hem och städade lägenheten! Dammade, plockade, dammsög och skurade golv. Allt detta i utklädnad och till hög musik! 









Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha, tokar :)

2014-09-08 @ 18:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0