SOFIE ÄR HEMMA!

Igår eftermiddag åkte jag, AK och JP hem till Sofie och överraskade henne! Hon landade i Sverige några timmar tidigare efter att ha varit borta i Australien i ett år! Ååååh det var så kul att se henne igen! För min del var det 1,5 år sedan jag såg henne, då hon förra året reste runt i USA i 2,5 månader och jag hann åka iväg till New York innan hon kom hem. Så det var ett kärt återseende men som vanligt så nändes det typ som att vi sågs förra veckan. Helt sjukt! 

Vi blev bjudna på champagne, middag och efterrätt också! Så himla trevligt! 



Vid halv åtta tog jag bussen till Norrtälje och avslutade dagen hos Richard. Han är just nu i skolan men jag ska åka och möta honom snart så blir det lunch och bio i Stockholm! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0