FREDAG

Hej! Idag har jag lyxat till det ordentligt! Först åt jag buffé på Dragon Palace till brunch innan en föreläsning. På väg hen från föreläsningen köpte jag naturgodis, så himla längesedan!! Det är mums!

Jag tog mig sedan hem till familjen och följde med dem till Blåan då lillebror Mattias innebandylag hade en liten avslutningsmiddag där. Efteråt skulle föräldrarna ta kort på serievinnarna och det såg så kul ut så jag var tvungen att fota! ;) Varför ska föräldrar alltid hålla ut armarna så långt när de tar kort?! Hahaha. 

Annars så har jag bara gosat lite med Nilla och tittat på Let's Dance med mamma. Planen var att läsa några rättsfall på kvällen meeeeen... De e ju en dag imorrn å!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0