MÅNDAG

Gokväll! Då var ännu en måndag förbi och vi är inne på aprils slutspurt. På fredag är det maj (!!!) och jag kan fortfarande inte förstå hur tiden kan gå så fort.

Idag har jag spenderat min dag med massa skolgrejer. Morgonen började med basgruppsmöte, sedan var det seminarium då vi idag hade processpel (dvs vi lekte rättegång. Dock var min basgrupp inte med i spelet utan vi fick den stora äran att presentera processuella rättsregler efteråt...) och efter det var vi några som tog en vända till systemet. Tredje gången för min del inom loppet av en vecka, haha. 


Vinnarna i dagens rättegång pose:ar för ett segerfoto. 

Jag tog mig hem och åt middag och vilade en stund innan jag fick nog och tog mitt pick och pack till skolans lokaler och satt där i tre timmar och fixade med min PM. Jag ska fixa en referens men annars så början den bli klar! Imorgon eller på onsdag tänker jag faktiskt ta och lämna in den, få den ur vägen liksom. Jag är dock inte så nöjd men men man kan inte vara bäst på allt här i livet! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0