ÄNTLIGEN SEMESTER

Idag kl 14.45 gick jag på semester!!! Så skönt! I sommar har jag jobbat i nio veckor och idag såg jag ljuset i tunneln. Haha nej då, det har varit kul att jobba, framförallt att jag har haft bästa kollegan Sanna hela sommaren! Tiden har bara flygit förbi, helt sjukt att nästan hela sommaren har gått förbi nu... Och sen tackar man och bockar för lönen också! ;) Men satan i gatan vad skönt det ska vara att vara ledig i två veckor innan skolan börjar igen! Just nu sitter jag på bussen till Uppsala. Där kommer jag spendera natten innan jag tar mig till Arlanda imorgon bitti! Där kommer jag möta upp Johanna och vi ska flyga till London och möta upp Sara!!! The travel squad is back! Det var nämligen vi tre som reste en månad tillsammans i USA och nu ska vi take on London!!! 


Bästa resegänget! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0