MUSIKHJÄLPEN

Jahapp, här satt jag i lugn och ro och helt plötsligt ringer telefonen. Det var från Musikhjälpen som ringde eftersom jag tidigare idag önskade en låt och skänkte pengar. Efter att jag hade skickat smset med önskning av låt så ringde de upp och sa att de tyckte om min motivering och frågade om jag ville vara med live i sändning och det sa jag då ja till. Men eftersom klockan blev ganska sent så tänkte jag att det kanske blev imorgon istället, men så var inte fallet! För ungefär en halvtimme sedan ringde de och sa att jag skulle få prata live om två minuter! Så jag fick då prata med Gina och Kodjo vilket var skukt coolt, haha! Men usch, jag var då sjukt nervös och stammade fram en massa saker och glömde bort allt jag hade tänkt säga....... Men men, det var kul iallafall och nu är det över! ;)


FÖRSÖKTE få tag på Emilia att jag skulle vara med när de ringde och sa att jag skulle prata om två minuter, meeeen hon hann inte se mina meddelanden! :( haha! 


Här är smset jag skickade med låt och motivering. Hade tänkt säga motiveringen också men kom helt av mig så blev inte så mycket med det, haha. Ja ja, tanken som räknas! ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0