TORSDAG OCH FREDAG

Halloj! Igår hade jag och Emilia möte med vår handledare på morgonen och fick bra feedback så det kändes skönt. Vi fick några saker att arbeta vidare på, men i det stora hela tyckte hon vi hade kommit en bra bit på vägen så klapp på axeln där va! ;) 

Moooot skolaaaan. 

Vi gjorde några ändringar efteråt som vår handledare tyckte och skrev vidare. Men sen på eftermiddagen tog jag mig till Baui för kvällsjobb. 


Jag kom en runt nio och tog i soffan ett tag, men gick och la mig ganska tidigt med huvudvärk... :( 

Idag vaknade jag med huvudvärk och det var inte så kul... Skulle egentligen ta mig till Emilia och plugga med vi bestämde att skriva hemifrån och prata på Skype samtidigt istället. Så det är vad vi gör nu, eller nu har vi tagit en liten paus... ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0