TISDAGSKUL MED KLASSISAR

Hej! Gissa vad jag åt imorse?! En bagel! Mmmhm, jag hittade plain bagels på Willys så köpte med mig en hem. Åh, vad jag älskade bagels i NY, så jag blev så glad när jag såg dem i affären haha! Dock smakade den ungefär som söndagsbrunchens bagels gjorde på onsdagsmorgonen i NY... Så jag fick ju rosta den och ändå var den lite seg, men det gjorde inget för jaaaag åååt en baaageeeel! Lycklig tjej! ;) 


Idag hade vi PPU i skolan och efter den hängde jag med Linnea, Björn och Josefine. Vi var först hos mig ett tag, hos Josefine ett tag och hemma hos Björn en snabbis innan vi drog vidare till Norrlands pub och köpte öl/cider i väntan på Nelly och Louise som kom och åt middag med oss. Efter det spelade vi lite dart och bara hängde, så himla kul! :) De andra drog sedan vidare på klubb men jag tog mig hem, är ju fortfarande ganska förkyld och vill vila upp mig i veckan till Matilda kommer och hälsar på mig i helgen! :) 












Sjukt nöjd över mina 107p det kastet, haha! 

Och juste, jag hann med att prata lite snabbt med Jane idag! Åååååh min fina älskade lilla Jane, Gud vad jag saknar henne! Vi har nästan inte pratat sen i somras (bara några sms) så det var så mysigt att se och höra henne igen! Vi fortsatte även smsa en hel del på kvällen, så himla mysigt!


Jag fick även hälsa på Daisy!! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0