LÖRDAG

Hej! Igår var sista dagen på jobbet för denna vecka så nu har jag tagit helg! Efter jobbet kom Sofia hit och vi tog oss till Grisslehamn för att fika och gå runt lite där innan vi åkte hem till familjen. Sen bjöds på grillat till middag och nybakt blåbärspaj som mamma gjort, hon hade tom plockat blåbären ute i skogen precis. Så gott så! 
Fika på Bagarboden i Grissel! 

När jag skjutsade Sofia till bussen stod det en kvinna där och frågade på engelska om jag visste när bussen till Herräng skulle gå. Jag tittade å busschemat och såg att sista bussen för kvällen redan hade gått. Jag frågade om hon skulle till Herräng dance camp, och det skulle hon. Så snäll som jag är erbjöd jag mig att skjutsa henne och hennes två vänner som var i affären och handlade. De var från Ukraina och skulle vara här i en vecka. Så jag hoppas de får en fin vecka där ute med mycket dans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0