SÖNDAG

Hej hej hallå! Idag jobbade jag några timmar med Sofie och det var lika kul som vanligt. Så roligt att få jobba tillsammans med sin bästa vän! :) 

Sedan hämtade min privatchaufför, aka Fredrik, mig och skjutsade hem mig till päronen. Jag packade ihop en del saker som jag ville ha med mig till mormors lägenhet där jag ska bo i sommar. Det bjöds på grillat till middag innan Fredrik skjutsade hem mig till mormor. Hon var inte hemma så jag gick ut på en liten promenad då det var sol ute så jag ville passa på! Sedan blev det soffläge med Netflix till det att mormor kom hem senare på kvällen. Hon åt en sen middag och fixade sedan efterrätt till oss båda. Jag är så bortskämd! ;) 
Hah, Nilla blir så glad så hon hoppar högt rakt upp när hon ser folk! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0