FREDAG

Vaknade inatt flera gånger av att jag hade huvudvärk, inte kul! Den blev inte bättre under dagen så jag bestämde mig för att hoppa över dagens seminarium och skicka in komplettering istället. Jag passade på att bara vila och ta det lugnt fram till att mamma kom vid 16. Vi for till Ikea där jag bl.a. köpte en soffa! Det är en liten bäddsoffa och jag är sååå nöjd. 

Det blev några till stopp, bl.a. på rusta dör jag köpte matta och gardiner. Sedan for vi hem och skruvade ihop soffan och pallar! 







Jag följde med mamma hem till Hallsta och ska vara här i helgen. Tanken varatt  jag skulle jobba i helgen meeeen jag har sjukskrivit mig. Nu hoppas jag på att bli frisk och slippa detta!!! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gick ju galant att få ihop alla delar, kommer snart och sover kvar en natt :)

2015-03-07 @ 12:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0