I'M IN SWEDEN

Hej! Nu är jag hemma i Sverige igen. Flygresan gick bra och smidigt men jag sov ingenting tyvärr, vilket hade varit skönt eftersom jag landade sju på morgonen svensk tid. Men men! Denna gång fick jag inte välja plats själv som på ditvägen, så jag hamnade i mitten. Dock var den ena platsen bredvid mig ledig så jag fick som två platser, sjukt nice!!! 





Kunde titta på film på ena skärmen och samtidigt följa var vi flög någonstans på den andra! ;) 



Vi fick både middag och frukost. Var ganska gott faktiskt! ;) 



Vi landade strax innan sju på morgonen. 

Väl på Arlanda tog jag mig till informationen (där jag såg Josefin som jobbade!). Kul att se henne "in action" haha. Sedan tog jag bussen tillbaka till Uppsala eftersom pendeln inte skulle gå förrens en timme senare... Sedan tog jag mig hem till lägenheten och sov i 2-3 h innan jag städade det sista och mamma, Fredrik och Mattias kom och packade bilen full med det sista av mina saker i lägenheten. Nu är jag officiellt utflyttad, längtar till jag får nycklarna till nya lägenheten! 

Det blev en tidig kväll och jag sov i över 12 h, haha. Helt slut!!! Jag tog mig till jobbet idag, har packat upp lite, pluggat ytterst lite och ätit pizza med familjen. Nu tänkte jag bara chilla resten av kvällen, är så himla trött. Men imorgon måste jag nog plugga lite, har tenta på tisdag... ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0