TORSDAG

Hej! Igår var det min sista heldag här. Jag åkte in till city på morgonen och idag bar planen att shoppa! Jag hade ca 5,5 h på mig men Gud vad tiden for iväg! Jag hann dock med det jag ville men hade ju inte tackat nej till några timmar till att bara få gå runt och kika i butiker och inte gå efter en shoppinglista... ;) 





Älskar denna maskin, finns sjukt många smaker! Klickar man på tex Fanta så finns ytterligare ca 10 smaker än original liksom! 

Iallafall. Jag tog mig hem lagom till att Anna skulle på tennis men hon hoppade den idag pga för mycket läxor, så jag hängde med Jane både utomhus och inne på hennes rum ett tag innan vi alla fyra tog oss till PF Changs i White Plains för middag. Åh, vad det var gott!!! Till efterrätt blev det froyo i Mamaroneck. Vi blev ganska sena men det var en bra avslutning på denna vecka! Synd bara att Jodi är i DC för jobb och kommer hem senare idag (fredag). 
Tåget åker förbi Harlem på vägen hemåt.

Här lämnar jag ön Manhattan och åker in i Bronx.





Haha, mina knäppisar! 











Hahaha vet inte riktigt vad som händer här...













Jane gick och la sig direkt när vi kom hem och jag och Anna fixade lite med hennes spanskprojekt plus packade det mesta åt mig. Även Daisy gjorde mig sällskap i packningen! Sedan hade jag och Anna en liten sleepover i Jodis säng inatt, mysigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0