MÅNDAG

Hallå! Idag tog jag en välbehövd sovmorgon och sedan började jag plugga direkt. Har läst två längre artiklar på engelska och skrivit min del i en presentation vi ska ha imorgon. Efter det tog jag mig till jobbet för att jobba kväll. Det rullade på bra där så det var skönt! 

Jag kom hem strax efter nio och läste klart de sista sidorna i en artikel, sedan dammsög jag lägenheten, lagade matlådor som jag aldrig gjorde igår, diskade och städade toaletten, haha. Full rulle!

Nu ska jag titta på ett avsnitt på Netflix och sedan soooovaaaa. Såg inte framemot denna helg + måndag förra veckan så nu är det skönt att den är över! ;) Haha. Kände mig så stressad inför den men det blev bra tillslut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0