MYSTISDAG

Gokväll! Imorse var jag på en föreläsning som tyvärr inte gav någonting alls. Läraren läste rakt av från power pointen och frågar någon en fråga sa hon antingen exakt samma som hon redan sagt eller också att hon kommer ta upp det senare....... Sämst helt enkelt, tyvärr. 

Men när den var slut vid 11 gick jag och några tjejer i klassen ner på stan för att äta lunch/fika på Café Linné. Riktigt mysigt och gott! 

Därefter följde jag med Sigrún som skulle köpa en bok och sedan mötte jag upp Emilia för att gå till ett annat café, Årummet. Där skulle vi nämligen göra en observation om mobilanvändandet i sociala interaktioner, en liten pilotstudie till vår b-uppsats, för att lära oss mer hur man gör inför en riktig observation. Vi spanade på folk i en timme men sen hängde vi kvar och pratade om allt möjligt. Vi gick bl.a. igenom hur Sverige skulle kunna ta sig vidare ikväll, haha så att vi båda förstod! ;) 


*fOkUsErAd* 




En par timmar senare gick vi därifrån och jag åkte hemåt. Fixade middag och tittade på Netflix en stund innan det var dags att se matchen mellan Sverige - Danmark. Jag hade ju dock inte femman där man kunde se matchen, men lyckades tillslut hitta en engelsk live streaming med halvkass kvalité, men det funkade! Haha. Matchen är precis avslutad och Sverige gick vidare till EM, woho! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0