TORSDAG

Hej! Imorse tog jag en skön sovmorgon och vaknade runt halv tio. Dessvärre såg jag att mitt wifi låg nere igen (damn you AllTele!!!) så jag kunde inte plugga eftersom jag behövde internet till det... Så jag chillade istället... ;) Duschade och bakade sedan frukostfrallor och tittade på Modern Family som jag hade på datorn. Vid två tog gick jag till bussen för att ta mig till Boländerna eftersom jag skulle jobba kväll. Det var mitt första "riktiga" pass, dvs inte intro. Hade ganska dålig magkänsla innan eftersom jag inte känner mig så säker, men det gick bra och jag fick beröm från chefen och några kollegor så det känns skönt! :) 

Nu sitter jag på bussen hem, ska äta middag och bara ta det lugnt ikväll, fick höra av Hanna att vårt wifi inte är tillbaka än heller... Så kommer nog gå och lägga mig ganska tidigt... ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0