FREDAG

Hej! Idag åkte jag med fyra andra från klassen till Stockholm för att gå på studiebesök (eller mer ett möte med en handläggare) på Mikamottagningen. Där jobbar bl.a. socionomer och hjälper prostituerade. Väldigt intressant! 




Gratis bulle och lite info vid Medborgarplatsen! 


Vi hann med en kaffe innan mötet!



Efter det tog jag och Elisa och vandrade från söder till Hötorget och gick på en pub i närheten där. Mycket trevligt! Hennes pojkvän kom även förbi och sedan åkte jag hem till Uppsala. 


Jag åkte hem och bytte om innan jag tog mig till Nelly som fyllde år! Det var lite försfest hemma hos henne och runt tio drog de andra vidare på nation men jag åkte hem... Ville inte riskera någonting nu när jag äntligen håller på att bli frisk från min förkylning! Men det var en väldigt trevlig kväll! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0