INFLYTTNINGSFEST

Hallå! Igår hade jag en liten inflyttningsfest! Jag har ju bott här nu i två månader men har inte haft tid att inviga lägenheten riktigt! ;) 
 
Johanna BL kom till Uppsala runt 15 och vi handlade det sista inför kvällen och köpte med oss pizza hem till middag. Sedan fixade vi några snittar som jag bjöd på under kvällen. JP, AJ, AK och Martin kom sedan och jag fick blommor av dem! Av BL fick jag ljus och vin! Tack mina fina vänner! :) Tyvärr kunde inte Sofie och Linnéa komma men Martin var en bra ersättare. ;) 


 
 
Två fina buketter! 



Vi spelade några spel och hade det trevligt! En mycket härlig kväll med mina bästa! 





 
Sen måste jag även tillägga att jag och min kära och trogne snapvän Hanna firade 200 dagar av snapa varje dag! Shit... Varje dag i 200 dagar... Det är fan länge! ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0