OCTOBER 3RD

God eftermiddag! Igår, fredag, hade jag en föreläsning på förmiddagen och sedan gick jag, Ida, Linda och Matilda ner på stan och lyxade till det med buffé till lunch! Lite fredagslyx sådär! ;) Även Clara och hennes kompis joinade oss senare! 







Lite mat åt fyra pers bara... ;) 


Fina tjejerna! 

Jag rullade sedan hem och låg utslagen i matkoma, hahaha! Sen packade jag ihop mina saker och tog mig hem till föräldrarna och hade en lugn kväll. 

Idag, lördag, har jag jobbat och nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Är förkyld så kommer nog ligga nerbäddad i soffan... Planen var ju att plugga men jag hoppas jag orkar ta tag i det imorgon efter jobbet! Det är för övrigt sista dagen på jobbet imorgon för mig, eftersom butiken ska säljas och de nya ägarna tar över om två veckor! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0