LÖRDAG

Hej hej hallå! Igår kväll åkte jag hem till Hallsta C och idag var jag tillbaka på jobbet efter över en månads semester. ;) Jag fick jobba med Sofie och det är ju alltid lika kul! 

Efter jobbet har jag i stort sett bara tagit det lugnt. Familjen är borta på GP i Stockholm så jag har chillat med Nilla. Vi tog en liten promenad efter maten och hon åt äpple, lingon och blåbär till efterrätt. Jag nöjde mig med lite blåbär! ;) 









Sedan har jag och Nilla hämtat Fredrik som varit på avslutning med laget, men någon timme senare skjutsade jag iväg honom på en fest. Nu ska jag gå ut med Nilla innan hon tar kväller på riktigt, och sedan ska jag hämta familjen igen när de kommer hem med bussen från Stockholm runt midnatt. Har redan hållit på att somna i soffan flera gånger, men nog ska tant Emma klara av att vara vaken ett par timmar till! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0