MÅNDAG

Goddagens! Inatt gick jag upp vid fyra för att titta på blodmånen som skulle vara..... Meeeeen det var molnigt och jag såg ingenting :( haha! Jag gick och la mig igen och tog sovmorgon. Sedan mitt på dagen åkte jag tillbaka hem till Uppsala och hängde hos Emilia och skrev på tentan. Och jag blev klar och skickade in den, woho! Den var lite flummig så får se hur det går... ;) Skönt att ha lämnat in den iallafall. Så, imorgon är jag helt ledig då vi har hela den dagen också på oss att skriva tenta, så skönt! 


Hahaha, sötis! 


... Sen spårade det ;) 


Så då fick det bli pluggpaus! 


Woho!!! Inlämnat! 

Nu på kvällen har jag lagat matlådor, spagetti och köttfärssås! Mums! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0