ROADTRIP!

Hej! Igår åkte jag, Emilia och Matilda iväg på en liten roadtrip. Vi åkte iväg till Eskilstuna, men på ditvägen stannade vi även till i Västerås! Varför vi åkte dit har vi ingen aning om, vi ville bara åka någonstans över dagen, haha. Det var en supermysig och rolig dag, vi lyssnade på massa gamla låtar i bilen och sjöng med i dem för kung och fosterland, hahaha. Underbart! 


Haha, Emilia kunde inte väva ner rutan... 

Första stoppet var Västerås! 







Sen var det ju det här med att få en bra bild när vi fikade... Gick ju sådär! 






Efter lite shopping, turistande och fika tog vi oss vidare mot Eskilstuna där det blev ännu mer shopping, turistande och fika! 










På vägen hem fick vi vara med om broöppning. Vi alla tyckte det var sjukt coolt när vi såg att det skulle ske, men båten som skulle åka igenom var så otroligt seg så vi blev lite rastlösa... Haha! 



Blåa faran! 

Vi kom hem till Uppsala strax efter åtta på kvällen. Då tände jag ljuset (i mitten) som jag köpte i Eskilstuna och de två små vita som jag köpte på Ikea häromdagen för endast 1kr/st(!!!) och hade en myskväll hemma. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0