SOCIONOMTURNERINGEN

Gokväll! Idag hade vi intro med PPU, sedan gick jag ner på stan och handlade jeans innan jag åkte hem och åt middag och laddare för kvällens event. Denna kväll var det dags för socionomturneringen där alla terminer samlas klassvis och tävlar mot varandra i em sport och detta år hade vi (som håller i nollningen) valt brännboll! Det var kul att träffa alla igen och jag, Clara och Emilia (som inte var med och spelade) var bästa hejarklackens till vår klass! Haha. ;) Alla terminer var även utklädda till det de var utklädda på under sin nollning! 








Förutom brännboll fick alla fyra klasser komma på en ramsa/dans och visa upp samt dansa reccedansen som man hade på sin nollning. Vinsten för brännbollen gick till T5 (mina faddrar) och vinsten för bästa ramsa gick till T1 (mina reccar)! Tyvärr kom min klass sist på brännbollen, haha... Men vi hade kul ändå!





Bästa reccarna vann 3 kg godis!!! 

Sedan drog många vidare till snerikes på klubb men jag tog mig hemåt för att vila upp mig, jag har ju lyckats blivit förkyld... Så det blir en lugn och tidig kväll hemma! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0