TISDAG

Hej hej hallå! Imorse hade vi workshop i skolan, vilket var att jag träffade min basgrupp och diskuterade några frågor vi fått kring våra samtal och transkriptioner vi gjort tidigare. Vi var färdiga strax innan tolv och då tog jag mig för att handla lite inför kvällen. 

När jag kom hem chillade jag lite med att dricka vin och spela Sims, haha. Fett värt. Sen vid fyra kom hemtentan ut så jag började lite med den, men skrev bara en halv sida innan jag gav upp, haha. Och självklart tog jag ett glas vin till det också, tänkte att det kanske skulle flyta på bättre då... ;) 



Sedan började jag med brödbakning innan Clara kom förbi för att äta soppa och nybakad focaccia! VG har fått konkurrens om deras soppluncher, haha! Riktigt gott bröd blev det och skönt häng med Claris! Och nej, det blev inte vin till maten, vi hann bara inte dricka upp det innan maten var klar då vi drack mjölk, hihi. Jag är inte alkoholist än, bara lyxig student! ;) Det är ju trots allt tisdag... 





 

Kommentarer
Postat av: Carina

Du har det bra😃

2015-09-23 @ 21:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0