MIN FÖDELSEDAG

Halloj! Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från mitt födelsedagsfirande, några dagar efteråt såhär! ;) 

Först kom Linda, Matilda och Clara på fika! Lite senare joinade även Emilia och Sigrún! Väldigt mysigt och trevligt, som vanligt med dessa tjejer! 












Hahaha, älskar Matildas min! ;) 



När de gick hem började jag fixa med middagen och en halvtimme senare kom Hanna, Amanda och Linnéa över! Vi åt massa gott och hade det trevligt! :) Jag hade en kanondag! 





Sen fick jag presenter också! Tack gullisar!!! Måste säga att "Oscar" som AJ och Lerky hade med sig kan vara den roligaste presenten jag någonsin fått! Hahaha. Nu jag har gått och blivit sambo! ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0