DE SENASTE DAGARNA

Hej! I söndags hängde jag hemma med la familia. Till middag grillade vi och en kompisfamilj till familjen kom över. Trevligt! Efter middagen åkte jag med Alex och två av hennes kompisar till ett Diner och hängde! 



Igår var det måndag och jag gjorde inte mycket alls faktiskt, haha. Jag köpte två bagels till lunch men annars var jag bara inne hela dagen. Det var sååå varmt! På kvällen spelade jag kort med Anna och bara hängde. 



Idag har jag och Alex tittat på fotboll, semifinal för damerna i OS och det hela slutade med straffar. Sååå spännande! Men guess what, Sverige vann och gick vidare till final! :D Så glad!!! Helt galet att de har slagit ut både USA i kvarten och nu Brasilien! 

Jane är borta idag med grandma and grandpa och Anna är på tennis, men kommer snart hem. Vi får se vad vi hittar på ikväll!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0