FRÅN FLORIDA TILL NEW YORK

Hej! Igår åkte jag från Florida tillbaka till New York. Flyget var på förmiddagen, så jag hann med att gosa lite med Zoe (som verkade må bättre än dagen innan) innan vi åkte iväg till flygplatsen. 






Flygresan gick bra och de hade både wifi och så kunde man titta på tv, så jag hann se det mesta av Sverige - USA (fotboll) meeeen vi landade när de spelade första halvleken av förlängningen, så jag stannade kvar på flygplatsen då det fanns wifi där och följde liveuppdateringen från matchen. Helt galet att de slog ut USA på straffar!
Lämnar Daytona Beach...


Och även nu åkte vi boooort från land, haha.


Men vi vände om och åkte till NYC! 



Iallafall. Jag tog en suttle bus till Manhattan, tog tåget till New Rochelle och taxi till huset, sen var jag "hemma" igen. ;) Jag följde med mamman och Jane för att fixa Janes första mobiltelefon och sedan åt vi på en mexikansk restaurang, så gott så! 



Janes middag! Hon åt räkorna (typ 6 st) som var i och kexen, hahaha. Värt! 


Min mat! Gottigott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0