FULL RULLE

Hallå! Idag var första dagen på praktiken! Jag var ganska nervös innan men det släppte ganska fort. Min handledare känns bra, så det är ju skönt! De närmsta 10 veckorna ska jag vara hos en skolkurator på ett gymnasium. Det blev en kortdag för mig idag, jag var där 10-14, haha. Men vi hann med ganska mycket ändå! Jag fick till och med sitta med på ett samtal med en elev, så det var kul och lärorikt! 

Efter att jag hade slutat åkte jag hem och lämnade mina saker, sen kom Johanna BL med bil och så åkte vi och fixade släp på Bauhaus, hämtade ut min säng från Mio och lämnade av den hemma hos mig. Vi åkte sedan till Linnéa för att hämta ett badrumsskåp jag ska få låna av henne, och det passade kanon i mitt badrum! Jag och Johanna hämtade även min soffa som under sommaren har stått i den andra lägenheten som jag hyrde i andrahand. Så nu äntligen är alla saker på plats i min lägenhet! Det är fortfarande kaos, meeen jag får fixa med det efter praktiken de närmsta dagarna! Det blir iallafall en natt till på luftmadrass. ;) 



Vi åkte sedan och lämnade släpet och åkte och käkade buffé till middag. Vi var så sjukt hungriga! Vi åt i stort sett allt som fanns, förutom soppa. ;) Det var även himla kul att få träffa Johanna igen efter att inte ha setts på länge! Tack för hjälpen med allt!



 

Omgång nr 1!


Omgång nr 2!


Omgång nr 3! Haha! 

Nu är jag slut som artist och ska sova. Tagga en ny dag på praktiken imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0