HEJ FLORIDA

Hallå! Nu är jag här, i Florida hemma hos Lisen! Jag kom hit igår förmiddag och flygresan gick bra. Men när vi närmade oss Daytona Beach så trodde jag vi skulle landa, men vi fortsatte över fastlandet och ön och ut mot havet. Jag trodde att vi hade blivit kapade och att vi nu skulle krascha i vattnet, hahaha. Såhär i efterhand känns det så töntigt, men den där minuten där och då var otroligt jobbig, haha. Men vi vände om och åkte tillbaka mot landet och landade! Så skönt! ;) 






Här flyger vi förbi landet... 


Men vi vände om och landade safe and sound! ;) 




Vi hade en mysig dag igår. Vi var till poolen med Jen och flickorna och så tittade vi en del The Office på kvällen! ;) Vi tog även en liten promenad på kvällen innan Zoe skulle gå och sova! Själv lyckades jag hålla mig vaken till halv elva, meeeen sedan var ögonen alldeles för trötta, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0