LÖRDAG

Halloj! Idag tog jag mig in till city för att tatuera mig! Jag bokade för två månader sedan, vilket var väldigt tur. För det stället är väldigt populärt och när jag kom in där var det typ 20 personer som väntade på att någon av tatuerarna skulle få lite tid över. Bild på tatueringen kommer senare, jag är jättenöjd! :)

Jag var klar vid 14 och eftersom jag var i the Village som är min favoritdel av Manhattan vandrade jag runt lite. Gick förbi huset som de filmade för serien Vänner som var där de bodde, jag gick förbi den svenska godisaffären (var in en sväng men köpte inget, sååå dyrt haha) och så gick jag igenom en liten marknad. Svalkade mig med en lemonade, det har varit så sjuuuukt varmt idag! Runt 35 grader och jag har gått omkring helt blöt av svett, hahaha. 



Vänner-byggnaden.







Sedan tog jag mig upp till Times Squsre och åt lunch/middag på Buffalo Wild Wings. Efter det promenerade jag tillbaka till Grand Central och tog tåget hem. Fick med mig en red velvet cheesecake hem som jag åt i soffan framför en film medan det blixtrade och dundrade ute. Hoppas att åskvädret gör så att det känns svalare ute imorgon! 
Japp, jag har lärt mig att dricka öl. Väldigt ljus öl iallafall, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0