TORSDAG I CITY

Hej! Igår eftermiddag var jag in till city. Jag gick från Grand Central (42a gatan) ner till Union Square (14e gatan) och det var bara så härligt att gå omkring och inte ha några planer. På vägen tog jag ett glas rosé på en uteservering!





Vid Union Square shoppade jag lite. Eller, jag gick bananas när det gällde skor, haha. Fyra par kom jag ut med! Ett par träningsskor från Nike och tre par Vans! ;) Jag shoppade även tre tröjor på Forever 21! 

Efter det hade jag lite dötid innan jag skulle möta upp Dave, så jag gick på bio. Jag såg Bad Moms och jag gillade den väldigt mycket! Rolig och bra! Efter det mötte jag upp Dave för att ta en drink på en rooftop-bar. Det hela slutade med att jag kom hem vid fyra inatt, haha. En riktigt kul kväll med Dave och hans arbetskamrater! 
På vägen när jag skulle möta upp Dave gick jag förbi en utomhusbio, synd att jag inte visste om det tidigare! 








Kommentarer
Postat av: Carina

Ser bara så härligt ut👍

2016-08-05 @ 21:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0