TORSDAG

Halloj! Idag tog jag en skön sovmorgon eftersom jag kom hem vid fyra inatt, så det behövdes! Det blev en lugn förmiddag hemma men vid ett åkte jag, Jane och Jodi (mamman) och tittade på bio. Vi såg en barnfilm om husdjur, den var riktigt gullig faktiskt! 





Faceswap hahaha! 

När vi kom hem igen hängde jag med Anna nere i källaren och bara tittade på tv. Jag har även tvättat idag så jag fixade med det samtidigt. 
Hahaha jag dör, fulaste faceswapen ever! 

Sedan kom hennes kompis över, och de plus Jodi åkte iväg på middag och Alex åkte iväg till en kompis, så jag och Jane blev kvar hemma. Vi fixade tacos till middag och sedan fick hon froyo till efterrätt! Jag var alldeles för mätt för det, haha. Nu tittar Anna och hennes kompis på film i källaren och jag, Jane och Jodi hänger uppe i vardagsrummet och tittar på tv. Jag ska försöka att lägga mig tidigt idag, eftersom jag ska åka hemifrån 05 imorgon bitti! ;) Florida och Lisen står på schemat! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0