ÅRET 2016

Ja hörrni, då var det den sista dagen 2016 idag. Så fort tiden går när man har roligt! Tänkte ta upp några höjdpunkter från året! 

Januari
Året började bra med en Skype-dejt med mina amerikanska systrar! 

Jag och Emilia tänkte även starta en youtube-kanal meeeen det blev som aldrig av efter att vi filmat två videos, haha.

Februari
För det mesta pluggade jag och jobbade för att tjäna massa cash inför sommarens äventyr. 

Mars
Påsken firades med släkten som vanligt! 



Jag fyllde 22 år och hade vänner över för fika och middag! 



April
I april drog jag och mina Uppsala-vänner till Malta!

Adele kom till Stockholm och jag och Emilia sjöng med i alla låtar!

Sedan firade vi Valborg tillsammans! 



Maj
Det blev två tatueringar till på min kropp.

Och så var det äntligen dags för vårbal! 

I slutet av maj var vädret underbart och vi tentapluggade ute i solen.

Juni
Första juni hade vi tenta och sommarlovet firades in med en tentafest! 

Vi överraskade även Karro med en möhippa! 

Sofie kom hem till Sverige och TG hängde på Lundåsvallen som den gamla goda tiden!

Midsommar firade jag med Linda och Ida och Idas kompisar i Enköping.

Juli
Jag drog med släkten till England för att gå på Karro och Williams bröllop och ha semester! Träffade lilla Zoe för första gången! 



Sedan tog jag mitt pick och pack och åkte själv till New York! Bodde hemma hos min kompis Tevin första veckan.

Sedan flyttade jag hem till min värdfamilj och träffade dom igen!


Augusti
Jag flög från New York ner till Florida och spenderade en vecka hemma hos Lisen, Steve och Zoe! Var barnvakt åt Zoe och njöt av varje minut.


Sedan åkte jag tillbaka till New York och fortsatte hänga med familjen. Det blev även ännu en tatuering på min kropp! Passade också på att besöka Yale university i Connecticut. 




I slutet av augusti åkte jag hem till Sverige igen och hade kräftskiva med TG, partners och bröder! 

September
Skolan drog igång och jag flyttade samtidigt in i min nya lägenhet. Jag började även på min första praktik som skolkurator.


Vi deltog även i den årliga socionomturneringen och min klass kom för första gången inte sist!!! Haha.

I september föddes även mitt lilla kusinbarn Alva! 

Oktober
Familjen drog till Prag för att fira pappa som fyllde 50 år.

Sedan firade även tjocka släkten honom på självaste födelsedagen.

November
Bland det bästa med denna månad var ju att Gilmore Girls: A year in the life släpptes på Netflix! Jag hade längtat heeeela året!

Men en annan mysig grej var att jag fick träffa Johanna och Victoria igen! Vi tre tillsammans hade inte setts sen jag åkte hem från USA när jag var au pair. Helt sjukt! 

December
Jul-månaden var äntligen här! Det blev en massa julmys om helgerna med vänner. 



Sedan var julledigheten och julafton äntligen här! Julafton firades som vanligt med bästa släkten! 




GOTT NYTT ÅR! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0